مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-25پزشكي

برگزاری پویش انگ زدایی از بیماران اعصاب و روان در مشهد 


مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد با بیان اینکه به خاطر انگ و برچسبی که به بیماران اعصاب و روان زده می شود، برخی از بیماران اعصاب و روان هرگز برای درمان مراجعه نمی کنند، - گفت: پویش انگ زدایی از بیماران اعصاب و روان سه تا 11 اسفند در مشهد برگزار می شود.

دکتر مسعود زحمتکش با اشاره به برگزاری پویش انگ زدایی بیماران اعصاب و روان با عنوان خجالت نداره که از سوی سازمان نظام پزشکی مشهد، انجمن علمی دانشجویان پزشکی و گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری مشهد برگزار می شود، بیان کرد: این پویش با هدف انگ زدایی از بیماران اعصاب و روان و تشویق مردم به مراجعه به روانشناسان و روانپزشکان، از سوم لغایت 11 اسفند ماه در نقاط مختلف شهری چون بوستان کوهسنگی، مجتمع تجاری الماس شرق، دانشگاه علوم پزشکی و.

برگزار می شود.

وی افزود: در روزهای برگزاری این پویش مشاوره های رایگان روانپزشکی و روانشناسی با حضور اساتید گروه روانپزشکی و روانشناسی دانشگاه علوم پزشکی به مخاطبان ارائه می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد در خصوص اهمیت و لزوم برگزاری پویش هایی از این دست گفت: در چند دهه گذشته روش های درمانی موثری برای بسیاری از اختلالات روان پزشکی پیدا شده اما همچنان یکی از مسایل مطرح در حوزه سلامت روان آن است که بسیاری از افراد دچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش انگ زدایی از بیماران اعصاب و روان در مشهد 

برگزاری پویش انگ زدایی از بیماران اعصاب و روان در مشهد